Ga naar de homepage

Klantenservice

Telefonisch beperkt bereikbaar: wegens grote drukte geldt momenteel een lange telefonische wachttijd bij onze klantenservice. Wij adviseren u gebruik te maken van het contactformulier. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Heeft u een vraag over de levering van CampingCard ACSI 2017? Kijk dan eerst even naar deze veelgestelde vragen.

1. Is mijn CampingCard ACSI 2017 al verzonden? 

Lees het antwoord Bent u abonnee* of heeft u CampingCard ACSI 2017 vóór 11 november via de webshop besteld? Dan is uw CampingCard ACSI inmiddels verzonden! U ontvangt de nieuwe kortingskaart met bijbehorende gids nog voor Kerstmis op uw thuisadres. ACSI heeft afspraken gemaakt postbezorgers waardoor we met grote zekerheid kunnen zeggen dat uw CampingCard ACSI voor de kerst geleverd wordt. Desondanks kan er onverhoopt iets misgaan tijdens de bezorging. Mocht u met de feestdagen niks van ons ontvangen hebben, neem dan in het nieuwe jaar contact met ons op. 

* indien wij van u geen geldige betaalgegevens hebben is uw CampingCard ACSI niet verzonden. Op 18 november heeft u van ACSI een e-mail ontvangen om de betaling voor uw CampingCard ACSI 2017 in orde te maken alvorens wij uw kortingskaart en bijbehorende gids kunnen toesturen. Heeft u de betaling voor uw abonnementsgeld 2017 na 18 november in orde gemaakt, dan ontvangt u uw CampingCard ACSI 2017 in het nieuwe jaar.

 

2. Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn CampingCard ACSI 2017 onderweg is. Kan ik alsnog mijn adresgegevens wijzigen?

Lees het antwoord Uw CampingCard ACSI is inmiddels verzonden naar uw huisadres. Helaas kunt u op dit moment uw adresgegevens voor CampingCard ACSI 2017 niet meer wijzigen. In het geval van vragen, neemt u contact met ons op via het contactformulier.

 

3. Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn CampingCard ACSI 2017 onderweg is, maar ik wil eigenlijk geen abonnement meer. 

Lees het antwoord Jaarlijks kunt u uw abonnement voor 1 oktober opzeggen. Op 1 oktober 2016 zijn alle niet opgezegde abonnementen automatisch door ACSI verlengd naar 2017. U kunt uw abonnement voor 2018 voor 1 oktober 2017 opzeggen via het contactformulier. Wij zullen u zo spoedig mogelijk antwoorden. 

 

4. Ik heb mijn CampingCard ACSI nog niet ontvangen.

Lees het antwoord Bent u abonnee* of heeft u CampingCard ACSI vóór 11 november via de webshop besteld, maar heeft u uw CampingCard ACSI 2017 nog niet ontvangen op uw thuisadres? Neem dan via het contactformulier contact met ons op. Wij zullen u zo spoedig mogelijk een reactie sturen of contact me u opnemen.
* indien wij van u geen geldige betaalgegevens hebben is uw CampingCard ACSI niet verzonden. Op 18 november heeft u van ACSI een e-mail ontvangen om de betaling voor uw CampingCard ACSI 2017 in orde te maken alvorens wij uw kortingskaart en bijbehorende gids kunnen toesturen. Heeft u de betaling voor uw abonnementsgeld 2017 na 18 november in orde gemaakt, dan ontvangt u uw CampingCard ACSI 2017 zo snel mogelijk in het nieuwe jaar.

 

Postadres:
ACSI Publishing BV
Postbus 34
NL-6670 AA Zetten

Bezoekadres:
Geurdeland 9
NL-6673 DR Andelst

Telefoon:
Consumentennummer: +31(0)488-471434

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur.